HuffPost’s reorganized product team drove a 27 percent lift in video views By Ross Benes, digiday.com

News Innovation 그룹이라고 이름지어졌다. 스냅챗이나 인스타그램 스토리와 유사한 기능의 허핑턴포스트 “스토리북”과 같은 새로운 스토리 포맷을 시험하기 때문이다. Acquisitions 그룹은 뉴스레터를 통해 독자와 직접 연결을 만드는데 초점을 맞춘다. Revenue 그룹은 각각의 웹 페이지로부터 허핑턴포스트가 수익을 올리는데 영향을 미치는 측정치를 모니터링 한다. 비디오 그룹도 있다. 마지막으로 일반 그룹은 A/B 테스팅 콘텐츠에 대한 비즈니스 개발을 담당한다.Eng

One group is named News Innovation because it experiments with new story formats like HuffPost’s “storybook” feature that is similar to Snapchat and Instagram Stories. The Acquisitions group focuses on making direct connections to users through newsletters. A Revenue group monitors metrics like viewability that affect how much money HuffPost is getting from each webpage. There is also a video group. Last but not least, a generalist group works with business development on A/B testing content.

예를 들어, 12월에 허핑턴포스트는 비디오를 미리보기 위해 사용했던 정적 이미지를 gif로 대체하여 사람들이 비디오를 더 많이 클릭하도록 만들었다. 애니메이션 gif로 인해 동영상 조회수가 27 % 증가했다. 데스크톱에서 비디오 시청은 지난 12월의 440만 사용자에서 3월의 620 만 사용자로 증가했다.Eng

For example, in December HuffPost replaced the static images it used to use to preview videos with gifs, which led people to click on videos more. The animated gifs led to a 27 percent increase in video views. Unique video viewers on desktop increased from 4.4 million users in December to 6.2 million users in March, the latest month comScore had data for